«Ιστορίες από τη Θάλασσα» Άλκης Πασχαλίδης

Ο Άλκης Πασχαλιδης στο σχολείο μας, με τα Μουσικά Παραμύθια «Ιστορίες από τη Θάλασσα». “Δύο ιστορίες με φόντο τη θάλασσα, το μυστήρια πλάσματά της και τις μουσικές που μας ταξιδεύουν σε

Φόρμα αποτύπωσης σχεδίου δράσης 2025-2026

Φόρμα αποτύπωσης σχεδίου δράσης Σχ. έτος 2025-2026 Σχολική μονάδα: Ιδ. Νηπιαγωγείο Κυριακάκη Ε.-Λαμπράκης Μ & ΣΙΑ Ο.Ε Στόχος βελτίωσης: Η απόκτηση ιστορικής συνείδησης και η μάθηση μέσω

Νηπιαγωγείο: Φόρμα αποτύπωσης σχεδίου δράσης.

Φόρμα αποτύπωσης σχεδίου δράσης Σχολική μονάδα: Ιδ. Νηπιαγωγείο Κυριακάκη Ε.-Λαμπράκης Μ & ΣΙΑ Ο.Ε Στόχος βελτίωσης: Η συστηματική μετάβαση από την παραδοσιακή διδασκαλία στην ανακαλυπτική

Tο θέατρο Σκιών ‘ΝΑΜΑSΤΕ’ στα Ζουζουνάκια

Την οικολογική παράσταση “Ο καραγκιόζης και το μαγεμένο δεντρί” του θεάτρου Σκιών ΝΑΜΑSΤΕ παρακολούθησαν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας! Στη συνέχεια τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού

«Θέτοντας όρια»

Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας την Κοινωνιολόγο κα. Μαρία Καράμπελα, η οποία υλοποιήσε μια όμορφη βιωματική δράση με τίτλο «Θέτοντας όρια». Σκοπός του προγράμματος ήταν να

Μικροί κηπουροί εν δράση!🌱

Φυτέψαμε βολβούς λουλουδιών και μάθαμε πώς να φροντίζουμε τα λουλούδια μας μέσα από το project μας: “Από τον σπόρο στο λουλούδι”🌷🌻

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ✨

Το αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας έγινε και φέτος την Τσικνοπέμπτη στο Royal Hall στα Μάλια. Εκπαιδευτικοί, παιδιά και γονείς γίναμε ένα σε μια βραδιά γεμάτη κέφι, χαμόγελα και ασταμάτητο

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 🍊🍐

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής (16 Οκτωβρίου), αφιερώσαμε ολόκληρη την εβδομάδα σε δραστηριότητες που βοήθησαν τα παιδιά μας να γνωρίσουν την αξία της σωστής διατροφής!  

Μessy play 🐾

Παίξαμε με τα ζωάκια μας σε μια υπέροχη αισθητηριακή δραστηριότητα! Ταΐσαμε, πλύναμε τα ζωάκια, ανακαλύπτοντας υφές, μυρωδιές και συναισθήματα μέσα από το messy play! Η φροντίδα των ζώων γίνεται

𝄞 Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής ♪

Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής με έναν ξεχωριστό τρόπο. Παρέα με μουσικούς από το Παγκρήτιο Ωδείο Ηρακλείου και τη μουσικό του σχολείου μας, κα Μαρία Καλογεράκη, ταξιδέψαμε στον μαγικό