Την οικολογική παράσταση “Ο καραγκιόζης και το μαγεμένο δεντρί” του θεάτρου Σκιών ΝΑΜΑSΤΕ παρακολούθησαν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας! Στη συνέχεια τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού
Τα παιδιά του Προνηπιου και Νηπιαγωγείου παρακολούθησαν στο κήπο του σχολείου μας την οικολογική διαδραστική παράσταση “ΠΛΑΝΗΤΗΣ SOS – Η Αποστολή των Πουλιών”. Τα πουλιά ψάχνουν
Τα παιδιά του Προνηπιου επισκέφτηκαν το Μουσείο Λυχνοστατη όπου γνώρισαν τον μαγικό κόσμο της μέλισσας μέσα από παιχνίδι και διασκέδαση. Μαθαίνουν πώς οι μέλισσες μαζεύουν τη γύρη και βοηθούν τα
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας «Μοιάζει να χορεύω, αλλά μήνυμα σου στέλνω» 🌿🦋✨ Μέσα από κινητικά παιχνίδια συνεργασίας τα
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας επισκέφθηκαν το Ιστορικό Μουσείο και παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Από το δωμάτιο στο μουσείο». Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που βοηθά μαθητές να κατανοήσουν πώς τα
Βάλαμε τις πολύχρωμες στολές μας και ζήσαμε μια όμορφη αποκριάτικη μέρα στον καταπράσινο κήπο του σχολείου μας, γεμάτη μουσική και σερπαντίνες! Οι μικροί μας φίλοι έπαιξαν, χόρεψαν και γέλασαν με
Το αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας έγινε και φέτος την Τσικνοπέμπτη στο Royal Hall στα Μάλια. Εκπαιδευτικοί, παιδιά και γονείς γίναμε ένα σε μια βραδιά γεμάτη κέφι, χαμόγελα και ασταμάτητο
Αυτή την εβδομάδα η κάθε τάξη των ζουζουνιων μας έφτιαξε τη δικη της βασιλοπιτα Περάσαμε όμορφα, γεμίσαμε χαμόγελα και φυσικά… βρήκαμε και το φλουρί! Καλή μας χρονιά!