Φόρμα αποτύπωσης σχεδίου δράσης 2025-2026

Φόρμα αποτύπωσης σχεδίου δράσης Σχ. έτος 2025-2026 Σχολική μονάδα: Ιδ. Νηπιαγωγείο Κυριακάκη Ε.-Λαμπράκης Μ & ΣΙΑ Ο.Ε Στόχος βελτίωσης: Η απόκτηση ιστορικής συνείδησης και η μάθηση μέσω

Tο θέατρο Σκιών ‘ΝΑΜΑSΤΕ’ στα Ζουζουνάκια

Την οικολογική παράσταση “Ο καραγκιόζης και το μαγεμένο δεντρί” του θεάτρου Σκιών ΝΑΜΑSΤΕ παρακολούθησαν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας! Στη συνέχεια τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού

ΠΛΑΝΗΤΗΣ SOS – Η Αποστολή των Πουλιών 🪐🦜

Τα παιδιά του Προνηπιου και Νηπιαγωγείου παρακολούθησαν στο κήπο του σχολείου μας την οικολογική διαδραστική παράσταση “ΠΛΑΝΗΤΗΣ SOS – Η Αποστολή των Πουλιών”. Τα πουλιά ψάχνουν

“Πανηγύρι με τη Γύρη” 🐝

Τα παιδιά του Προνηπιου επισκέφτηκαν το Μουσείο Λυχνοστατη όπου γνώρισαν τον μαγικό κόσμο της μέλισσας μέσα από παιχνίδι και διασκέδαση. Μαθαίνουν πώς οι μέλισσες μαζεύουν τη γύρη και βοηθούν τα

Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας «Μοιάζει να χορεύω, αλλά μήνυμα σου στέλνω» 🌿🦋✨ Μέσα από κινητικά παιχνίδια συνεργασίας τα

Μικροί κηπουροί εν δράση!🌱

Φυτέψαμε βολβούς λουλουδιών και μάθαμε πώς να φροντίζουμε τα λουλούδια μας μέσα από το project μας: “Από τον σπόρο στο λουλούδι”🌷🌻

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ 🏛

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας επισκέφθηκαν το Ιστορικό Μουσείο και παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Από το δωμάτιο στο μουσείο». Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που βοηθά μαθητές να κατανοήσουν πώς τα

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Βάλαμε τις πολύχρωμες στολές μας και ζήσαμε μια όμορφη αποκριάτικη μέρα στον καταπράσινο κήπο του σχολείου μας, γεμάτη μουσική και σερπαντίνες! Οι μικροί μας φίλοι έπαιξαν, χόρεψαν και γέλασαν με

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ✨

Το αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας έγινε και φέτος την Τσικνοπέμπτη στο Royal Hall στα Μάλια. Εκπαιδευτικοί, παιδιά και γονείς γίναμε ένα σε μια βραδιά γεμάτη κέφι, χαμόγελα και ασταμάτητο

Bασιλόπιτα 2026

Αυτή την εβδομάδα η κάθε τάξη των ζουζουνιων μας έφτιαξε τη δικη της βασιλοπιτα Περάσαμε όμορφα, γεμίσαμε χαμόγελα και φυσικά… βρήκαμε και το φλουρί! Καλή μας χρονιά!