Ολοκληρώθηκε και φέτος η παρέλαση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου! Μικροί και μεγάλοι παρακολουθήσαμε με υπερηφάνεια και συγκίνηση όλα τα παιδιά μας!!!
Φορέσαμε τις μάσκες μας και διασκεδάσαμε για ακόμα μια χρονιά στον καταπράσινο κήπο του σχολείου μας με σερπαντίνες και χαρτοπόλεμο! Οι μικροί μας μαθητές έπαιξαν, χόρεψαν και διασκέδασαν
Γνωρίζω το σώμα μου – Ο εαυτός μου (μέρος α’). Στα πλαισια των Εργαστήριων δεξιοτήτων τα παιδιά του νηπιαγωγείου έμαθαν για το ανθρώπινο σώμα και τις βασικές λειτουργίες του.
Με αφορμή την ενότητα “Ταξίδι στο χθες” επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου τα παιδιά ενθουσιασμένα διδάχτηκαν για τον Μινωικό Πολιτισμό. Με βάση αυτά που είδαν και έμαθαν
Την όμορφη παράσταση “Ο Καραγκιόζης στο πανηγύρι” του θεάτρου Σκιών του Γιάννη Αθανασίου παρακολούθησαν τα παιδιά του σχολείου μας, στο χώρο πολλαπλών δραστηριοτήτων!!
Ένα από τα έθιμα που φροντίζουμε να τηρούμε κάθε χρόνο στο σχολείο, είναι και το κόψιμο της βασιλόπιτας. Για ακόμη μια χρονιά οι βασιλόπιτες του σχολείου μας έγιναν από τα χεράκια των μαθητών