Βράβευση του Νηπιαγωγείου μας στον 11o Μαθητικό Διαγωνισμό: «Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια, από το χθες στο σήμερα». Τα παιδιά συνεργάστηκαν αναβιώνοντας παλιά και παραδοσιακά παιχνίδια με
Το Πάσχα πλησιάζει και έτσι πιστοί στην παράδοση βάψαμε τα αυγά μας, με το κόκκινο χρώμα της Λαμπρής. Στην συνέχεια τα αυγά διακόσμησαν τα όμορφα καλαθάκια που φτιάξαμε από οικολογικά υλικά! 🥚🎨
Φορέσαμε τις μάσκες και στολές μας και διασκεδάσαμε για ακόμα μια χρονιά με σερπαντίνες και χαρτοπόλεμο στο χώρο του σχολείου μας! Οι μικροί μας μαθητές έπαιξαν, χόρεψαν και διασκέδασαν
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η άσκηση σεισμικής ετοιμότητας των τμημάτων του σχολείου μας από την εταιρεία Ergoprolipsis και τον τεχνικό ασφαλείας του σχολείου μας κ. Θεόδωρο Ηλιόπουλο. Στην
Αυτή την εβδομάδα στο σχολείο μας η κάθε τάξη έφτιαξε τη δική της βασιλόπιτα. Χαρούμενα πρόσωπα γέλια και ευχές για μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και επιτυχίες! Καλή χρονιά σε όλα τα ζουζουνάκια